📢
ANUNȚ DE ANGAJARE – Consultant/Expert în dezvoltare organizațională și consolidare instituțională a Centrului de găzduire și orientare pentru persoanele fără domiciliu stabil din mun. Bălți, în vederea asigurării prestării calitative a serviciilor pentru persoanele fără adăpost, conform standardelor minime de calitate.Asociația Obștească AEER este o organizație non-guvernamentală, apolitică și non-profit, care activează continuu în sprijinul persoanelor cu dizabilități și al familiilor acestora. Organizația promovează incluziunea socială, participarea activă în viața comunității și accesul egal la educație, sănătate și servicii sociale. Asociația contribuie la dezvoltarea unui mediu accesibil, echitabil și lipsit de discriminare pentru toți membrii societății.
AO „AEER” în colaborare cu Consiliul Municipal Bălți implementează proiectul „
Centrul „Reîntoarcere” – Serviciu Social Eficient Energetic”, din resursele financiare ale Uniunii Europene, în cadrul proiectului „Parteneriate locale pentru eficiența energetică în servicii sociale”, cofinanțat și implementat de Fundația Soros Moldova, în parteneriat cu I.P. Keystone Moldova și AO Fondul de Inovații Sociale din Moldova. Consiliul Municipal Bălți co-finanțează lucrările de eficientizare energetică a Centrului de găzduire și orientare pentru persoanele fără domiciliu stabil din mun. Bălți.
În acest context,
Asociația Obștească „AEER” anunță concurs de selectare a unui
consultant/unei consultantepentru următoarele activități:
- Revizuirea și/sau elaborarea Regulamentului de activitate al Centrului pentru persoane fără adăpost, în conformitate cu Hotărârea Guvernului nr. 144/2018 privind aprobarea Regulamentului-cadru de funcționare a Serviciului adăpost de noapte și a Standardelor minime de calitate;
- Elaborarea Manualului operațional al Serviciului, care va stabili cadrul metodologic de funcționare a Serviciului și vor fi revizuite fișele de post în corespundere cu cadrul normativ în vigoare;
- Elaborarea și aprobarea planului strategic de dezvoltare a Centrului de găzduire și orientare pentru persoanele fără domiciliu, în contextul asigurării calității serviciilor prestate și a Planului anual de instruire privind dezvoltarea competențelor profesionale a angajaților.
🔍 Responsabilități principale:- Analiza documentelor existente;
- Revizuirea și/sau elaborarea Regulamentului de activitate al Centrului, în corespundere cu HG nr. 144/2018;
- Elaborarea Manualului operațional al Serviciului, care va stabili cadrul metodologic de funcționare a Serviciului și revizuirea fișelor de post a personalului în corespundere cu cadrul normativ în vigoare;
- Elaborarea și aprobarea planului strategic de dezvoltare a Centrului de găzduire și orientare pentru persoanele fără domiciliu, în contextul asigurării calității serviciilor prestate și a Planului anual de instruire privind dezvoltarea competențelor profesionale a angajaților;
- Asigurarea alinierii documentelor elaborate la standardele minime de calitate prevăzute de legislație;
- Consultări cu echipa din cadrul CMC, DGAMS, AO Inclusiv EU și ajustarea documentelor, cu înaintare spre consultări publice (la necesitate);
- Livrarea versiunii finale a documentelor în format editabil (Word) și semnate electronic, conform unui grafic aprobat de părți.
🧾 Cerințe față de candidat(ă):- Studii superioare în asistență socială, administrație publică, drept, politici publice sau alte domenii relevante;
- Experiență de cel puțin 5 ani dovedită în elaborarea/revizuirea documentelor de politici interne în domeniul social;
- Cunoașterea procedurilor de acreditare a prestatorilor de servicii sociale;
- Abilități organizatorice excelente, capacități de acordare a serviciilor de mentorat;
- Abilități de comunicare şi negociere atât la nivel local, cât și național;
- Cunoașterea cadrului normativ național relevant (inclusiv HG 144/2018);
- Abilități excelente de redactare și analiză juridică și organizațională;
- Experiența anterioară de colaborare cu ONG-uri constituie un avantaj;
- Abilități bune de lucru în echipă.
- Tip contract: contract prestări servicii;
Perioada prestării serviciului: 25 iulie – 31 octombrie 2025, conform unui grafic/program coordonat, agreat și aprobat de ambele părți;
📅 Perioada de contract: 10 (optsprezece) zile de consultanță;
Obiectivele, sarcinile, activitățile și cerințele față de consultant precum și rezultatele așteptate sunt descriși în Termenii de referință.
📍 Locul desfășurării activității: la distanță și/sau în incinta DGAMS și a Centrului, după caz.
📑 Dosarul de aplicare va include:1. CV actualizat;
2. Lista lucrărilor similare (regulamente, politici, acte normative);
3. Oferta financiară (în lei MDL, brut);
4. Declarație pe proprie răspundere privind lipsa conflictelor de interese.
📬 Termen limită de aplicare: [25 iulie 2025 orele 17.00]
📧 Dosarele pot fi expediate la adresa:
aeer@aeer.md Subiect:
Consultant consolidare capacități Centru persoane fără adăpostDetalii suplimentare: coordonator proiect
Tel. de contact: 373 78 66 11 23
Doar persoanele selectate vor fi contactate.