📢
ANUNȚ DE ANGAJARE – Consultant/Expert pentru Consolidarea capacității Centrului de găzduire și orientare pentru persoanele fără domiciliu stabil din mun. Bălți, în vederea asigurării prestării calitative a serviciilor pentru persoanele fără adăpost, conform standardelor minime de calitate.Asociația Obștească AEER este o organizație non-guvernamentală, apolitică și non-profit, care activează continuu în sprijinul persoanelor cu dizabilități și al familiilor acestora. Organizația promovează incluziunea socială, participarea activă în viața comunității și accesul egal la educație, sănătate și servicii sociale. Asociația contribuie la dezvoltarea unui mediu accesibil, echitabil și lipsit de discriminare pentru toți membrii societății.
AO „AEER” în colaborare cu Consiliul Municipal Bălți implementează proiectul „
Centrul „Reîntoarcere” – Serviciu Social Eficient Energetic”, din resursele financiare ale Uniunii Europene, în cadrul proiectului „Parteneriate locale pentru eficiența energetică în servicii sociale”, cofinanțat și implementat de Fundația Soros Moldova, în parteneriat cu I.P. Keystone Moldova și AO Fondul de Inovații Sociale din Moldova. Consiliul Municipal Bălți co-finanțează lucrările de eficientizare energetică a Centrului de găzduire și orientare pentru persoanele fără domiciliu stabil din mun. Bălți.
În acest context,
Asociația Obștească „AEER” anunță concurs de selectare a unui
consultant/unei consultante pentru următoarele activități:
Obiectivele consultanței:
- Implementarea și supervizarea procesului de management de caz , în vederea unei intervenții integrate și eficiente în sprijinul persoanelor fără domiciliu.
- Elaborarea și actualizarea planurilor individualizate de asistență, monitorizarea progresului beneficiarilor și ajustarea intervențiilor conform nevoilor identificate.
- Elaborarea Planului strategic de dezvoltare a Centrului și a Planului anual de instruire, orientat spre dezvoltarea competențelor profesionale ale angajaților.
🔍 Responsabilități principale:- Coordonează procesul de management al cazului, în colaborare cu Echipa multidisciplinară (asistenți sociali, psihologi, medici etc).
- Monitorizează respectarea procedurilor și standardelor de lucru în cadrul Centrului.
- Evaluează complex nevoile beneficiarilor și elaborează planuri de intervenție personalizate;
- Monitorizează progresul beneficiarilor și ajustează intervențiile conform rezultatelor obținute.
- Planifică și organizează o sesiune de instruire pentru personalul Centrului.
- Elaborează materialele didactice și suportul de curs necesar pentru instruire, adaptate specificului Centrului.
- Susține sesiunea de instruire, facilitând discuții interactive și schimb de bune practici între participanți.
- Evaluează nivelul de înțelegere și aplicabilitatea cunoștințelor transmise, oferind recomandări pentru dezvoltarea profesională continuă.
🧾 Cerințe față de candidat(ă):- Studii superioare în asistență socială, sociologie, psihologie, științe sociale sau alte domenii relevante;
- Experiență de cel puțin 5 ani dovedită în elaborarea/revizuirea documentelor de politici interne în domeniul social/management de caz;
- Abilități organizatorice excelente, capacități de acordare a serviciilor de mentorat;
- Abilități de comunicare şi negociere atât la nivel local, cât și național;
- Cunoașterea cadrului normativ național relevant (inclusiv HG 144/2018);
- Abilități excelente de redactare și analiză juridică și organizațională;
- Experiența anterioară de colaborare cu ONG-uri constituie un avantaj;
- Abilități bune de lucru în echipă.
- Tip contract: contract prestări servicii;
- Perioada prestării serviciului: 25 – 31 octombrie 2025, conform unui grafic/program coordonat, agreat și aprobat de ambele părți;
📅 Perioada de contract: 10 (optsprezece) zile de consultanță;
Obiectivele, sarcinile, activitățile și cerințele față de consultant precum și rezultatele așteptate sunt descriși în Termenii de referință.
📍 Locul desfășurării activității: municipiul Bălți (cu posibilitatea de activitate hibridă, dacă este cazul).
📑 Dosarul de aplicare va include:1. CV actualizat;
2. Lista lucrărilor similare (regulamente, politici, acte normative);
3. Oferta financiară (în lei MDL, brut);
4. Declarație pe proprie răspundere privind lipsa conflictelor de interese.
📬 Termen limită de aplicare: 25 iulie 2025 orele 17.00]
📧 Dosarele pot fi expediate la adresa:
aeer@aeer.md Subiect:
Consultant consolidare capacități Centru persoane fără adăpostDetalii suplimentare: coordonator proiect
Tel. de contact: 373 78 66 11 23
Doar persoanele selectate vor fi contactate.